CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

ZMANAGAMENT.PL

1. Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Po przesłaniu CV zapoznajemy się z dokumentami, następuje wstępna selekcja i rozeznanie: odpowiednie doświadczenie, znajomość języków obcych itp.
  • Kolejnym etapem jest rozmowa telefoniczna. Jest to część procesu, który pomaga przy weryfikacji informacji zawartych w CV.
  • Kolejny etap rekrutacji, czyli rozmowa kwalifikacyjna, odbywa się w biurze firmy. Podczas rozmowy możemy poznać się „face to face”, dopytać o szczegóły zawarte w życiorysie i/lub liście motywacyjnym, a także o sukcesy na poprzednich stanowiskach oraz przykłady sytuacji, które potwierdzą kompetencje kandydata. Ustalamy również najważniejsze aspekty zatrudnienia, takie jak wynagrodzenie czy forma umowy.
  • W niektórych przypadkach, przed ustaleniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej niezbędne jest wykonanie zadania testowego, które pozwala nam prawidłowo określić poziom doświadczenia, umiejętności oraz zaangażowanie kandydata. Czas i sposób wykonania zadania ustalany jest indywidualnie. Po prawidłowym wykonaniu zadania, kandydat zostaje zaproszony na rozmowę.
  • Po etapach rozmów i konsultacji wybieramy najlepszego według nas kandydata na dane stanowisko. Zawsze staramy się podjąć decyzję możliwie jak najszybciej, tak by nie trzymać kandydatów w niepewności. Podczas wyboru, bierzemy pod uwagę nie tylko doświadczenie, ale także inne kryteria, np. sposób komunikacji czy umiejętność dostosowania się do nowych warunków.
  • Wybrany kandydat otrzymuje informację o pozytywnym rozpatrzeniu jego/jej aplikacji, natomiast pozostałych uczestników procesu, powiadamiamy o wynikach rekrutacji.
  • Końcowym etapem jest ustalenie szczegółów zatrudnienia i podpisanie umowy.
  • Po przygotowaniu stanowiska pracy i zapoznaniu się z osobami z zespołu, zaczynamy wdrażanie pracownika do nowych obowiązków.

2. Do kogo się zwrócić jeśli wciąż nie otrzymałem odpowiedzi?

Po pierwsze – bardzo przepraszamy, jeśli jeszcze nie otrzymałeś od nas odpowiedzi. Staramy się kontaktować ze wszystkimi kandydatami w odpowiednim czasie, jednak wiemy, że czasem zdarzają się opóźnienia. Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku, będzie zwrócenie się z prośbą o aktualizację na adres hr@zmanagement.pl.

3. Kto prowadzi rozmowę rekrutacyjną?

W rozmowie uczestniczy zazwyczaj kierownik działu, do którego aplikujesz, osoba z Zarządu firmy, a także osoba reprezentująca dział HR. Podczas spotkania chcemy Cie poznać, dowiedzieć się jakie są Twoje motywacje, doświadczenia i oczekiwania. Jest to też czas, abyś Ty zadawał/a pytania.

4. Gdzie należy wysłać CV i co powinno zawierać?

Możesz aplikować na dwa sposoby:

  • klikając przycisk APLIKUJ znajdujący się pod każdą ofertą w zakładce Oferty pracy,
  • jeśli żadna z aktualnych ofert nie odpowiada Twojemu doświadczeniu, a mimo to chciałbyś/chciałabyś pracować w naszej firmie – wyślij nam swoją aplikację na adres hr@zmanagement.pl.

Każde CV powinno zawierać dodatkową informację o wymaganiach finansowych oraz klauzulę w pełnym jej brzmieniu:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Z MANAGEMENT Sp. z o.o. dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

5. Jakich pytań możesz się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?

Pytania są bardzo różne w zależności od stanowiska, na które aplikuje kandydat. Z pewnością dopytamy o narzędzia jakich używałeś/aś w pracy, znajomość programów czy dodatkowe kursy, szkolenia.

Przygotowując się do rozmowy, skup się przede wszystkim na tym, co potrafisz najlepiej i staraj się „sprzedać” swoje umiejętności.

6. Czy przyjmujecie absolwentów świeżo po skończeniu studiów?

Oczywiście! Podczas rekrutacji zwracamy szczególną uwagę na doświadczenie zawodowe, dlatego osoby, które jeszcze nie mogą się nim pochwalić muszą wykazać się odpowiednimi umiejętnościami i dużą motywacją do nauki. Dajemy szansę młodym i ambitnym osobom rozwinąć skrzydła i uczyć się od najlepszych. Dlatego rekrutujemy również utalentowanych studentów wyższych roczników.

Nie wahaj się więc wysłać do nas swojego CV i listu motywacyjnego. Zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami. Jeśli nie w tym momencie, być może w przyszłości będziemy szukać właśnie Ciebie.

7. Czy jest możliwość pracy zdalnej?

Preferujemy pracę stacjonarną, jednak w wyjątkowych okolicznościach wyrażamy zgodę na pracę zdalną.

8. Ile trwa okres próbny? Czy jest różny dla różnych stanowisk?

W zależności od stanowiska, okres próbny trwa od 1 do 3 miesięcy. Po tym czasie analizujemy dotychczasową pracę nowego pracownika i podejmujemy decyzję o dalszej współpracy.

9. Czy można zmienić dział w trakcie zatrudnienia? Czy w firmie działa system rekrutacji wewnętrznych?

Jeżeli pracownik wyrazi chęć pracy w innym dziale, niż obecnie – jest oczywiście taka możliwość. Zawsze w takich sytuacjach decyzje podejmowane są po ustaleniach z pracownikiem.

10. Czy do pracy należy przychodzić w konkretnym stroju?

Nie obowiązuje nas żaden dress code, wystarczy czysty i schludny ubiór. Ważne jest też stanowisko jakie obejmujesz, w niektórych przypadkach Twój strój ma duże znaczenie.