Technical Customer Support Engineer

IT – Opole

KOGO SZUKAMY?

Grono naszych użytkowników stale się poszerza. Dlatego szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za dostarczanie kreatywnego wsparcia poprzez liczne kanały komunikacji. Jeśli potrafisz zarządzać codzienną konfiguracją, monitorowaniem i utrzymaniem Platformy, z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie. Dołącz do nas, jeśli:

masz doświadczenie w obsłudze klienta i/lub w zarządzaniu kontem;
dobrze poznałeś technologie internetowe, rozwiązania programistyczne wykorzystywane w rozwijaniu, gromadzeniu i przetwarzaniu danych, wiesz czym jest bezpieczeństwo w Internecie;
masz silne umiejętności analityczne i kreatywnie rozwiązujesz problemy – zachowujesz podejście nieliniowe i wielozadaniowe;
jesteś zdolny do pracy pod presją czasu przy jednoczesnym zachowaniu koncentracji na wielu celach krótko- i długoterminowych;
przynajmniej w stopniu podstawowym znasz kluczowe cechy języków programowania i frameworki (PHP, Symfony, C++, Java, Python, SQL, itp.);
doskonale znasz język angielski w mowie i piśmie.

DO JAKICH ZADAŃ

Spełniasz powyższe kryteria? Super! Teraz sprawdź czym będziesz się zajmować i jeśli czujesz, że to idealne stanowisko dla Ciebie, wyślij nam swoje CV! Jako Technical Customer Support Engineer będziesz odpowiedzialny/a za:

wspieranie użytkowników Platformy w ich codziennych zadaniach;
tworzenie łatwej do zrozumienia dokumentacji i pomocy kontekstowej;
rozwiązywanie złożonych problemów technicznych;
utrzymanie globalnej konfiguracji i kontynuowanie jej stałej optymalizacji;
dążenie do doskonalenia i rozwoju nowych funkcji, wewnętrznych narzędzi i procesów;
utrzymanie stabilności i zapewnienie jakości w ramach Platformy;
spełnianie wymagań klientów/partnerów w zakresie oferowanych produktów i usług.

CO OFERUJEMY

null

Różne formy
zatrudnienia

null

Atrakcyjne
wynagrodzenie

null

Możliwości
rozwoju

null

Elastyczny
czas pracy

null

Możliwość
pracy zdalnej

null

Przyjazna
atmosfera

null

Karta
Multisport

null

Prywatna opieka
medyczna

null

Pizza
poniedziałki

null

Owocowe
wtorki

null

Hektolitry
dobrej kawy

null

Imprezy
firmowe

SPRAWDŹ, CZY TO MIEJSCE CZEKA NA CIEBIE!

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie, kliknij tutaj.

Z MANAGEMENT Sp. z o.o.
ul. Melchiora Wańkowicza 3
40-384 Katowice

hr@zmanagement.pl

+48 696 901 125

ZOSTAW NAM SWOJE CV!





    W CV prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Z MANAGEMENT Sp. z o.o. dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

    Klikając w przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez Z MANAGEMENT Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    PODZIEL SIĘ TĄ OFERTĄ ZE ZNAJOMYMI